Przeskocz do treści
Lokalizacja Administracja Budynków Komunalnych Sp. z o.o. w Lidzbarku Warmińskim, ul. Lipowa 21Telefon 89 767 27 50Adres e-mail sekretariat@abklw.pl
Administracja Budynków Komunalnych w Lidzbarku Warmińskim
  • O nas
  • Kontakt
  • Administrowanie Wspólnotami
  • Ogłoszenia
  • Galeria budynków
  • Do pobrania
  • E-kartotekaRozwiń
    • Serwis dla właścicieli lokalów własnych
    • Serwis dla najemców lokali gminnych

Administracja Budynków Komunalnych Sp. z o.o. w Lidzbarku Warmińskim, ul. Lipowa 21, tel. 89 767 27 50

Administracja Budynków Komunalnych w Lidzbarku Warmińskim

Oferta na administrowanie nieruchomościami Wspólnot Mieszkaniowych.

Administracja Budynków Komunalnych Sp. z o.o. jest firmą działającą od 1992 r., zajmujemy się administrowaniem Wspólnotami Mieszkaniowymi od początku ich powstania tj. od wprowadzenia w życie Ustawy o własności lokali z 1994 r.
Teren naszego działania nie ogranicza się jedynie do zasobów miasta Lidzbarka Warmińskiego, ale również do sąsiednich miejscowości m.in. Bartoszyc, okolic Biskupca, Barczewa, Jezioran, Dobrego Miasta, Górowa Iławeckiego.
Pod naszą opieką znajduje się ponad 250 budynków Wspólnot Mieszkaniowych. Jesteśmy otwarci na nowe rynki i poszerzamy obszary naszej działalności.

Zapraszamy właścicieli budynków do współpracy.


W związku nieustannym zabieganiem lub brakiem wystarczającej wiedzy przez właścicieli nieruchomości , bardzo chętnie pomożemy i zachęcamy do korzystania z usług naszej firmy , która kompleksowo zajmie się administrowaniem nieruchomością.
Zatrudniamy pracowników posiadających wysokie kwalifikacje zawodowe, bogate doświadczenie i praktykę nabytą w ciągu wielu lat pracy w administracji.


Posiadamy licencję zawodowej zarządcy nieruchomościami nr 25485 na podstawie art. 193 ust. 4 i 5 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami , wydaną przez Ministra Infrastruktury oraz ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej zarządcy nieruchomości od prowadzonej działalności.
Księgowość Wspólnot Mieszkaniowych prowadzimy w programach komputerowych, przy użyciu specjalistycznych programów, zapewniających jej maksymalną przejrzystość, sprawność i aktualność.
Zapewniamy stałą opiekę techniczną, konserwatorską, jest możliwość korzystania z naszych pracowników , za naszym pośrednictwem zawarcia stosownych umów z lokalnymi firmami świadczącymi usługi na rzecz utrzymania budynków.
Nasi pracownicy posiadają odpowiednie uprawnienia i licencje, a także duże doświadczenie w branży. Mamy wiedze na temat wszelkich problemów, usterek i kłopotów, jakie mogą pojawiać się w każdej nieruchomości. Mamy również wypracowaną sieć kontaktów do wszelkich fachowców, jacy mogą być potrzebni w trakcie eksploatacji budynków. Wiemy, z czyich usług warto korzystać, gdy chcemy wykonać ocieplenie, remont klatki schodowej czy wymianę pionów kanalizacyjnych. Dobre i sprawdzone administrowanie budynkami to dla wszystkich mieszkańców budynku bezpieczeństwo i pewność, że Państwa nieruchomość jest pod dobrą opieką.

Przy podjęciu współpracy ze Wspólnotami Mieszkaniowymi oferujemy fachowe i profesjonalne usługi:

Obsługę prawną

w ramach prowadzonej działalności posiadamy stałą umowę współpracy z renomowaną kancelarią prawną, w związku z czym, dysponujemy profesjonalną pomocą i doradztwem prawnym, ponadto w ramach tej obsługi oferujemy:

  • prowadzenie windykacji należności na rzecz Wspólnoty na drodze sądowej i komorniczej
  • reprezentowanie Wspólnoty Mieszkaniowej przed sądami i innymi instytucjami egzekucyjnymi
  • opiniowanie zawieranych umów, porozumień, uchwał Wspólnoty itp.
  • opracowanie wszelkiego rodzaju opinii prawnych bieżące doradztwo prawne

Obsługę księgową w zakresie

  • Założenie konta bankowego Wspólnoty Mieszkaniowej i dokonywanie rozliczeń finansowych poprzez ten rachunek
  • prowadzenie w pełni skomputeryzowanej i przejrzystej Księgowości Wspólnot, zgodnie z uchwałą właścicieli lokali podjętą w tej sprawie
  • sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych Wspólnoty Mieszkaniowej
  • prowadzenie rozliczeń dostaw mediów (wody, ciepła, energii elektrycznej, odbioru ścieków, nieczystości stałych i innych specjalistycznych usług)
  • rozliczenie opłat z tytułu zaliczek eksploatacyjnych w tym na utrzymanie nieruchomości wspólnej, media, zaliczek na fundusz remontowy

Obsługę administracyjną w zakresie:

  • Przeprowadzenie czynności związanych z rejestracją Wspólnoty tzn. nadanie numeru REGON, NIP,
  • Prowadzenie aktualnej ewidencji właścicieli lokali
  • ubezpieczenia majątku oraz odpowiedzialności cywilnej Wspólnoty
  • opracowanie i wprowadzenie do stosowania wewnętrznych regulaminów rozliczeń kosztów dostawy, energii elektrycznej do części wspólnych nieruchomości, energii cieplnej, gazu, wody, odbioru ścieków, odbioru nieczystości stałych, porządku domowego zgodnie z obowiązującymi wymogami prawa
  • negocjowanie i podpisywanie umów o dostawę mediów a także przeprowadzanie prac remontowych
  • opracowanie planów gospodarczych i remontowych Wspólnoty, które następnie są uchwalone przez Ogół właścicieli lokali,
  • przygotowanie i obsługę Zebrań Wspólnoty
  • windykacje należności wynikających z zaliczek wnoszonych na koszty zarządu nieruchomością wspólną oraz dostawę mediów do lokali
  • wydawanie wszelkiego rodzaju zaświadczeń
  • reprezentowanie Wspólnoty wobec Urzędu Skarbowego, Urzędu Statystycznego i innych instytucji i urzędów w których reprezentacja Wspólnoty będzie konieczna.

Obsługę techniczną w zakresie:

  • prowadzenie i aktualizowanie dokumentacji technicznej nieruchomości (książki obiektu)
  • całodobową obsługę techniczną nieruchomości
  • zapewnienie prawidłowej eksploatacji i konserwacji nieruchomości
  • nadzór i odbiór prac remontowych
  • zlecanie okresowych przeglądów i kontroli technicznych, wymaganych odpowiednimi przepisami prawa w tym zakresie
  • sporządzanie planów remontów nieruchomości wraz z kosztorysowaniem wartości robót
  • wyszukiwanie wykonawców robót
  • organizowanie przetargów, zapytań, itp. zmierzających do wyboru wykonawców lub dostawców usług

Wszelkie decyzje dotyczące nieruchomości Wspólnoty Mieszkaniowej są podejmowane wyłącznie na podstawie Uchwał właścicieli lokali zgodnych z przepisami Ustawy o własności lokali oraz po konsultacjach i za zgodą Członków Wspólnoty.
Każda z administrowanych przez Nas Wspólnot Mieszkaniowych spełnia wymogi prawa w zakresie wymogów formalnych funkcjonowania:

  • zarejestrowana tzn. posiada nadany własny numer REGON oraz numer NIP,
  • zgodnie z wymogami prawa posiada odrębny rachunek bankowy, dzięki któremu obywają się wszelkie operacje finansowe Wspólnoty Mieszkaniowej,
  • wynagrodzenie za czynności związane z administrowaniem nieruchomością negocjowane jest indywidualnie z przedstawicielami zainteresowanej Wspólnoty Mieszkaniowej,

W celu szczegółowego zapoznania się z naszą ofertą, omówienia warunków i sposobu administrowania nieruchomością Wspólnoty Mieszkaniowej jak również Państwa oczekiwań w tym zakresie, gorąco zachęcamy Wspólnoty Mieszkaniowe lub Zarządy Wspólnot Mieszkaniowych do osobistego kontaktu w naszej siedzibie przy ul. Lipowej 21 w Lidzbarku Warmińskim. Jesteśmy także gotowi na spotkania w siedzibach zainteresowanych Wspólnot Mieszkaniowych, odpowiemy na każde zaproszenie oraz wyjaśnimy wszelkie sprawy związane z administrowaniem i warunkami podjęcia współpracy.

CENTRALA TELEFONICZNA:
89 767 2750

NUMERY WEWNĘTRZNE

Prezes Zarządu tel. 602 436 894


Sekretariat : wew. 31
Ewa Olejnik e-mail: sekretariat@abklw.pl

Dział administracji i wspólnot mieszkaniowych: wew. 42
tel. 600 324 572

Obsługa wspólnot mieszkaniowych: wew. 34, 42
Gabriela Gwiazdowska e-mail: g.gwiazdowska@abklw.pl
Katarzyna Tołsty e-mail: k.tolsty@abklw.pl

Obsługa lokali komunalnych i socjalnych: wew. 34
Monika Bornikowska e-mail: m.bornikowska@abklw.pl

Kierownik działu technicznego: wew.36
Alicja Śmilgiewicz tel. 602 533 820 e-mail: a.smilgiewicz@abklw.pl

Obsługa techniczna, zgłoszenia, awarie: wew. 32, 36
Alicja Zięba tel. 606 336 640 e-mail: a.zieba@abklw.pl
Bogdan Jurewicz e-mail: b.jurewicz@abklw.pl

Główny Księgowy: wew.33
Iwona Skiba e-mail: i.skiba@abklw.pl

Księgowość wspólnot mieszkaniowych i administracji: wew.35
Kamila Piętka e-mail: k.pietka@abklw.pl
Izabela Radecka e-mail: i.radecka@abklw.pl
Monika Dobrzeniecka e-mail: m.dobrzeniecka@abklw.pl

Dodatki mieszkaniowe: wew. 37
Dorota Narkiewicz e-mail: adm.abk@abklw.pl

Rozliczenie wody i wodomierzy: wew. 40
Anna Bryk tel. 604 520 631 e-mail: rozliczenia@abklw.pl

Telefony alarmowe po godz. 15:00
Awarie hydrauliczne: 604 520 648
Awarie elektryczne: 604 520 631

W poniższym załączniku znajdują się klauzule dotyczące RODO

POBIERZ KLAUZULE

© 2023 Administracja Budynków Komunalnych w Lidzbarku Warmińskim

Polityka plików cookies [EU]

Zarządzaj zgodami plików cookie
Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Manage {vendor_count} vendors Przeczytaj więcej o tych celach
Zobacz preferencje
{title} {title} {title}
Przewiń na górę
  • O nas
  • Kontakt
  • Administrowanie Wspólnotami
  • Ogłoszenia
  • Galeria budynków
  • Do pobrania
  • E-kartoteka
    • Serwis dla właścicieli lokalów własnych
    • Serwis dla najemców lokali gminnych
Skip to content
Open toolbar Narzędzia dostępności

Narzędzia dostępności

  • Zwiększ rozmiar tekstuZwiększ rozmiar tekstu
  • Zmniejsz rozmiar tekstuZmniejsz rozmiar tekstu
  • SzarościSzarości
  • Wysoki kontrastWysoki kontrast
  • NegatywNegatyw
  • Podkreślenie linkówPodkreślenie linków
  • Czytelność fontówCzytelność fontów
  • Reset Reset